9‏/3‏/2008

حالة حداد

تعلن مدونة قلم الحرية عن بدأ حدادها والذى يستمر لمدة يوم ثلاثة أيام ( 9 /10 /11 مارس ) وذلك بمناسبة الذكرى الـ 59 لأحتلال قرية أم الرشراش ( إيلات ) وندعو جميع المدونين للتضامن معنا ومشاركتنا فى حدادنا..نصرنا الله وإياكم

هناك 8 تعليقات:

بنت الصالحين يقول...

لا حول ولاقوه الا بالله


حسبنا الله ونعم الوكيل

محمد عبد القوى يقول...

عاشقة الفردوس
حقا ...حسبنا الله ونعم الوكيل

مصر اللى مشفتهاش يقول...

الناس محتاجة الأول تعرف ام الرشاش وانها مدينة مصرية وجزئ من أرضنا الحبيبة..
قلة قليييلة جداا هما اللى يعرفوا ان جزئ من مصر مازال تحت الاحتلال الصهيونى..


عائشة

محمد عبد القوى يقول...

عائشة..مصر اللى ماشفتهاش
معرفش ان كانت دى زيارتك الاولى ول لأ..لكن على كل حال انت شرفتى المدونة ةشكرا لتعليقك
انت عندك حق طبعا فى اللى قلتيه ..بس انا معذور ، لأنى بصراحة مخططتش للحداد ده ، لكنى مشترك فى جروب على الفيس بوك اسمه ايلات ارض مصرية تدعى ام الرشراش و( مش الرشاش )وواحد صاحبنا قال الفكرة ونشرها قبلها بيوم واحد عشان كده بدات الحداد بسرعة ومن غير شرح

مصر اللى مشفتهاش يقول...

احم .. والله الراء سقطت سهوا ..
أنا عارفة ام الرشراش وعارفة اسمها كويس .. وشوفتها وانا فى ميناء العقبة وميناء نويبع ..شوفتها الصبح وبليل .. بجد اد ايه هى جميلة وحسيت انى مخنووووقة جداا وانا شايفاها منورة بليل ومحدش يقدر يقربلها مع انها حقنا..:s

مدونة حضرتك جميلة ..وتستحق الزيارة
ولو كانت الفكرة اتعرضت من زمان أكيد كنت هشارك فيها..

محمد عبد القوى يقول...

أنسة عائشة
قطعا أنا ما قصدتش أنى أحرج حضرتك أو أستعرض معلوماتى قدامك..أنا بس صححت الكلمة بطريقة عفوية زى اى حد بيصحح الكلمة للي بيكلمه
انا اسف لو كنت أسأت لك ..وشكرا على رأيك فى مدونتى الفقيرة وانتظرى زيارتى لمدونة حضرتك

امواج يقول...

على فكره انا فعلا معرفش ان فيه جزئ محتل

انا صريحه


بس فعلا لو كنت اعرف الفكره دى كنت تضامنت معاكم


فعلا مدونتك تستحق الوقوف

وعلى فكره فيه مدونه شعريه انا ارى انها ناجحه جدا
عندى فى المفضله فى مدونتى اسمها انكسارات

محمد عبد القوى يقول...

امواج
شكرا على زيارتك الأولى..والحمد لله ان مدونتى أثارت أهتمامك
فيه مصريين كتير مايعرفوش اموضوع ده على فكرة وده بيحسسنى انى عملت حاجة مفيدة
أن شاء الله ازور انكسارات قريب